torsdag den 15. august 2013

En ny sæson ... en ny start!

I dag er min sommerferie forbi. Jeg har slappet af, dovnet og hygget mig. Og det er bare lækkert. Men nu er der damp på kedlerne igen!

Jeg tænker, at en ny sæson er en god mulighed for en ny start. Måske gik man i stå med at deltage i gudstjeneste eller andre gode ting. Måske gik man i stå med at sørge for ro, eftertanke og bøn i hverdagen. Måske gik man i stå med at pleje vigtige relationer.

En ny sæson kan være en ny start. En mulighed for igen at prioritere rigtigt og klogt på både hverdage og særdage! En mulighed for at genstarte det, gode, der gik i stå. En mulighed for at justere kursen ... måske bare en lille smule. Knække dårlige vaner.

Jeg vil i hvert fald prøve at give mig selv en ny og god start.

KH H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar